Banca Națională a Moldovei (BNM) a fost distinsă cu premiul Silver la Romanian PR Award, recunoscându-se astfel excelența campaniei naționale de educație financiară „Educație financiară pentru toți”.

foto: bnm.md

Inițiativa BNM, realizată în parteneriat cu USAID prin Programul „Reforme Instituționale și Structurale în Moldova” (MISRA) alături de Centrul Analitic Independent „Expert-Grup”, își propune creșterea nivelului de educație financiară în rândul cetățenilor R. Moldova.

Proiectele nominalizate Romanian PR Award s-au evidențiat prin rigoare, creativitate și impact, fiind selectate de un juriu internațional de top, care a reunit competențe în comunicare din 17 țări.

Campania „Educație financiară pentru toți” include o serie de activități și materiale educaționale destinate tuturor categoriilor de vârstă, promovând înțelegerea noțiunilor financiare esențiale și încurajând adoptarea unor decizii financiare bine gândite.

Lansată în toamna anului trecut, Campania Națională „Educație financiară pentru toți” a fost implementată de BNM cu sprijinul financiar al programului USAID „Reforme structurale și instituționale în Moldova” (MISRA). Campania este  adresată publicului larg, indiferent de vârstă și ocupație, având scopul să promoveze o cultură financiară sănătoasă în rândul cetățenilor și să intensifice eforturile de educație financiară în R. Moldova.