Aplicarea modelelor inovative de business în promovarea produselor și serviciilor a fost tema unui training desfășurat la Bălți și Soroca. Evenimentul a reunit 50 de mici antreprenori din nordul țării, în mare parte femei și tineri din mediul rural, și a avut loc în cadrul unui proiect moldo-estonian „Facilitarea transferului de cunoștințe pentru femei și tineri din mediul rural al R. Moldova cu privire la lansarea afacerilor și activitatea de e-Comerț”.

Timp de două zile, lectori de la Universitatea Estoniană de Științe ale Naturii le-au oferit participanților la training informații relevante despre elaborarea unui plan de afaceri pentru dezvoltarea afacerilor mici în mediul rural prin prisma modelelor inovative de business, precum și despre utilizarea e-comerțului în afaceri. Antreprenorii au fost implicați în exerciții practice și au aflat cum să-și promoveze produsele și serviciile prin intermediul platformelor de e-comerț.

În cadrul proiectului a fost editată publicația „Crearea planului de afaceri și începerea comerțului electronic pentru afacerile mici din mediul rural”, iar participanților la training li s-a oferit câte un exemplar.

Cartea a fost tipărită în 250 de exemplare, iar versiunea ei este disponibilă pe site-ul ADR Nord.

În plus, în luna mai curent, un grup de antreprenori din nordul Moldovei vor avea ocazia să învețe din experiența estoniană în promovarea produselor și serviciilor în cadrul unei vizite de studiu în Estonia.