12 C
Chișinău
marți, octombrie 26, 2021
  • Prima pagină
  • Trimite un articol
  • Despre noi
  • Contacte

A fost lansată insigna brandului regiunii Ungheni. Prima a fost înmânată unui cetățean de onoare al Ungheniului

Acasă Articole Asociere şi întruniri A fost lansată insigna brandului regiunii Ungheni. Prima a fost înmânată unui...

Insigna brandului regiunii Ungheni a fost lansată de compania LogosArt, iar prima asemenea insignă i-a fost înmânată lui Mihai Postu, fostul șef al fiscului din Ungheni și cetățean de onoare al acestui oraș.

„Am considerat că prima insignă trebuie înmânată unei persoane notorii, iar această persoană notorie este Mihai Postu, cetățean de onoare, care nu are nevoie de multe prezentări”, a spus Ion Poia de la LogosArt, prinzându-i insigna la sacou lui Mihai Postu.

O insignă cu brandul Ungheni costă 150 de lei, iar LogosArt poate face livrări în toată țara.

Amintim că brandul regiunii Ungheni a fost lansat la finele lunii august. Ungheni este prima regiune din Moldova care și-a lansat un brand al regiunii. Acesta a fost elaborat în cadrul unui proiect finanțat de UE. Logoul reprezintă un U stilizat, care simbolizează conexiunea dintre cele două maluri ale Prutului. Potrivit elaboratorilor logoului, acesta vine să sublinieze că Ungheni este locul de conexiune, „de sudură” al R. Moldova cu Uniunea Europeană. Sloganul este „Regiunea Ungheni unde ne conectăm”.

După Ungheni, și regiunea Cahul și-a lansat propriul brand în cadrul aceluiași proiect european.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru

Pentru a fi actualizat cu toate noutățile

- Advertisment -