luni, noiembrie 4, 2024
  • Prima pagină
  • Trimite un articol
  • Despre noi
  • Contacte

(foto) Regiunea Cahul are, în premieră, propriul brand

Acasă Articole Altele (foto) Regiunea Cahul are, în premieră, propriul brand

De astăzi, regiunea Cahul are propriul brand, ce îi va oferi regiunii o identitate distinctă. Acesta are conexiuni și cu brandul de țară.

Brandul regiunii Cahul reprezintă un nufăr stilizat în formă de inimă cu contur din picături de apă.

Brandul întruchipează dragostea de viață, nufărul alb și izvorul vieții – principalele caracteristici ale regiunii, a explicat Dumitru Muruz, unul dintre autorii brandului.

Sloganul regiunii Cahul este „Unde inima ta bate”.

Autorii brandului au elaborat și o carte de brand, care conține diferite variații ale noului logo.

Brandul regiunii Cahul este destinat spre utilizare localităţilor rurale, mun. Cahul, agenţilor economici, instituţiilor publice, sectorului asociativ și oamenilor ce iubesc Cahul

Inițiativa a fost realizată și dezvoltată cu asistența financiară a Uniunii Europene în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie.

Ieri, în cadrul aceluiași program a fost lansat și brandul regiunii Ungheni.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole

Toate

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru

Pentru a fi actualizat cu toate noutățile

- Advertisment -