A doua etapă a campaniei #NeamPornit a fost lansată de Agenția de Investiții cu scopul de încuraja cetăţenii să călătorească și să exploreze plaiurile natale ale țării.
La evenimentul de lansare a campaniei au fost prezentate o broșură și un brandbook, care pun accent pe cultura, istoria, gastronomia şi ofertele pe care Moldova le poate oferi turiştilor.
Agenția de Investiții a anunțat și lansarea a două rute turistice. Este vorba despre Ruta transfrontalieră România-Republica Moldova a Bisericilor de Lemn și a doua în proces de elaborare – Ruta Meșteșugarilor.
Ruta Bisericilor de Lemn include șapte biserici de lemn din R. Moldova și 183 de lăcașe de cult din România. Ruta are durata de două zile și o lungime totală de 635 de kilometri.
În cadrul etapei a doua a campaniei #NeamPornit, organizatorii provoacă internauții la un dance challenge cu scopul de a promova locurile turistice din Moldova pentru a fi vizitate. Mișcările sunt însoțite de melodia lui Pasha Parfeni „Lăutar”.